Booking.com vs. Airbnb je znana debata  v svetu sobodajalstva in mnogi gostitelji se sprašujejo, katera stran je bolj vredna njihovega časa in truda. Na delavnici smo skušali predstaviti prednosti in slabosti obeh, da bi se lažje odločili, katera platforma bolj ustreza vam.

Po navedbah Airbnb ima njegova platforma do od 31. marca 2022 več kot 6 milijonov aktivnih vnosov po vsem svetu. Glede na to številko in globalno identiteto blagovne znamke se Airbnb zdi očitna izbira za lastnike počitniških najemov. Kljub temu nekateri gostitelji prisegajo na Booking.com kot glavno gonilo svojega poslovanja. Kljub izjemni rasti Airbnb Booking.com ostaja titan industrije spletnih rezervacij potovanj, saj ponuja več kot 28 milijonov oglasov po vsem svetu. Ker imata obe platformi na milijone obiskovalcev dnevno, je vredno, da si ju podrobneje ogledate in ugotovite, katera je najboljša za vaš model oddajanja.