Drugi posvet o ZGos na Bledu.

Sep 30, 2025 | Obvestila

Na Airbnb kmalu tudi hoteli

Airbnb pripravlja spremembo, ki utegne bistveno spremeniti platformo, kot jo poznamo in se očitno želi približati ponudbi svojega velikega modrega konkurenta. V skladu z napovedmi namerava integrirati posebno vmesniško rešitev za hotele neposredno v svojo aplikacijo. Ta poteza ni presenečenje, saj sledi nakupu platforme HotelTonight leta 2019 in obsežni prenovi platforme, ki je zdaj pripravljena podpirati širši spekter storitev.

Kaj to pomeni za vas, sobodajalce, in trg kratkoročnega najema?

Airbnb očitno namerava postati celovita platforma za potovanja in bivanje, ki bo uporabnikom ponujala celoten spekter možnosti – od zasebnih nastanitev pa do butičnih hotelov, prenočišč z zajtrkom in penzionov.

  • Skupni vmesnik: Vse te vrste namestitev bodo združene na enem mestu.
  • Nova navigacija: Zavihek “Homes” (Domovi) se bo morda preimenoval v “Stays” (Nastanitve) in bo vključeval drsni vrtiljak, ki bo uporabnikom omogočal enostavno brskanje med različno ponudbo nastanitev.

Pilotni zagon te prenove je že načrtovan v izbranih mestih, med drugim v New Yorku.

Večja konkurenca, a tudi večji bazen gostov

Generalni direktor Airbnb, Brian Chesky, je jasno povedal, da se podjetje “začenja resno ukvarjati s hoteli.” Glavna motivacija za to integracijo je preprosta:

“Ugotovili smo, da velika večina ljudi, ki pride na Airbnb in ne najde gostitelja, ki bi jim ustrezal, odide na drugo spletno mesto, da bi rezervirali hotel. Integracija hotelske ponudbe tako pomeni možnost dodatnih rezervacij število rezervacij prek 1,6 milijarde naprav uporabnikov platforme.”

Kaj to pomeni za sobodajalce?

  1. Bolj neposredna konkurenca: Airbnb s tem korakom postaja neposredni tekmec spletnim potovalnim agencijam (OTA), kot sta Expedia in Booking.com. To pomeni, da bodo vaši oglasi na isti platformi kot oglasi butičnih hotelov, kar bo povečalo konkurenco znotraj same aplikacije.
  2. Povečan doseg: Integracija hotelov bo na platformo pritegnila še večji bazen gostov, tudi tiste, ki so tradicionalno iskali hotele. Če ti gosti ne najdejo idealnega hotela, bi lahko lažje prešli na brskanje po zasebnih namestitvah, kar potencialno poveča vidnost tudi vaših oglasov.
  3. Sprememba provizij: Ta pobuda sledi tudi prenovi strukture provizij Airbnb, ki se bolj približuje standardom hotelske industrije, kar platformi omogoča bolj neposredno tekmovanje s klasičnimi OTA.

Vizija za prihodnost

Z združitvijo domov in hotelov pod eno streho si Airbnb prizadeva ujeti tudi tiste rezervacije, ki bi sicer šle na druge spletne strani. Cilj je postati celovita potovalna platforma “od začetka do konca,” kjer uporabnikom ne bo treba iskati nastanitev drugje.

Vaš naslednji korak: Pripravite se na povečano konkurenco in razmislite, kako lahko svoje oglase in ponudbo še izboljšate, da boste izstopali v širšem, bolj raznolikem naboru nastanitev.

POSTANI ČLAN ZDRUŽENJA SOBODAJALCEV

Postanite del največje slovenske sobodajalske skupnosti, kjer vam stojimo ob strani tako pri premoščanju čeri poslovanja kot pri deljenju najboljših praks pri opravljanju vašega posla.

Postani član Združenja sobodajalcev

Sorodni članki

Sorodni članki

Aktivnosti

Izobraževanja

ZGos-1

Novice

Nasveti

Pridružite se nam!

Postanite član Združenja sobodajalcev

Kontakt

Kontaktirajte nas

Članarina

Pomoč

O združenju

Brkinska ulica 20, 6310 Izola

+386 41 298 271

Sledi nam: