Na delavnici za naslovom Turistična taksa in njeno naslavljanje na izdanih računih – tolmačenje FURS-a ter program dela Združenja za leto 2023, ki je bila namenjena članom Združenja sobodajalcev smo razgrnili kar nekaj tem.

Pogovarjali smo se:

  1. o prioritetah Združenja sobodajalcev. Pogovarjali smo se o tem kako oni vidijo vizijo Združenja, kako pomembno se njim zdi izpostavljanje tem, ki smo jih že in še naslavljamo. Predstavili smo poanto Združenja, povedali smo, da je nastalo na podlagi idej bivših tečajnikov Digitalnega poslovanja v turizmu;
    Enotni smo si bili, da je pomembna aktivnost, povezovanje in iskanje ključnih sogovornikov in deležnikov pri iskanju rešitev. Zagotovo bo potrebna večja aktivnost, da bomo lahko relevanten sogovornik na nivoju politike, zato bo potrebno ojačati število članov, saj lahko le tako, z nekim relevantnim številom članom nastopimo tudi v tej funkciji.
  2. kako nastopiti na trgu kot Združenje, tukaj smo izpostavili vprašanje reprezentativnosti ko Združenje in kako nastopiti s pravimi vprašanji ter kako jih nasloviti med medije. Izpostavili smo primer raziskav na trgu v obliki anket, kjer bi prišli do odgovorov kakšno je število sobodajalcev v okolju, kakšnega tipa so, kakšen delež nudijo na trgu, kako zelo pomembni so za razvoj turizma tako na lokalnem kot državnem nivoju,
  3. delavnicah in ostalih aktivnostih, ki jih izvajamo v Združenju. Okoli novega leta se je ta aktivnost malo umirila in v Združenju smo v januarju pričeli z aktivnostmi, ki jih imamo name še nadgraditi v prihodnje. Naša sredina druženja smo razdelili na 4 različne tipe in sicer:
    • odprta delavnica (praktična – po navadi splošna tema);
    • delavnica namenjena samo članom (praktične in teme ciljno naravnane na posamezne izvedbene probleme sobodajalca);
    • panelna razprava za člane;
    • srečanje, kjer se bo sledilo temam, ki jih kot člani zasledujemo in rešujemo.

    Prisotni člani so tudi izpostavili teme za delavnice: Booking sinhronizacija z Googlom, Iskanje strank preko fb-ja, Airbnb: delo z več koledarji; delo s Canvo.

    Napovedali smo še dve zelo pomembni temi, ki jih bomo izvedli v tem obdobju: panelna razprava o določanju cen, kjer se trudimo dobiti čim več relevantnih sogovornikov in delavnica od Varovanju osebnih podatkov.

    4. Predstavili smo potek volitev, ki so bile ob koncu leta 2022, ker smo za usklajevanje aktov izvolili predsednico in se dogovorili, da bomo izglasovali še nadzorni odbor. Povabili smo vse prisotne, da tisti, ki si želijo sodelovat v Združenju v različnih odborih naj se oglasijo preko maila in nato bomo izvedli ali dopisne volitve ali volitve preko Zooma.

    5. V zadnji točki smo se pogovarjali še o pobudah v lokalnem okolju, kjer smo se dogovorili, da bomo skušali po korakih naslavljat posamezno občino – o tem bo še govora s člani, ki delujejo v posamezni občini in izpostaviti njihove probleme in vprašanja, ki jih tare v domačem okolju.